.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.

 استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.

وی با اشاره به طبیعت زیبای مازندران و وجود پتانسیل های فراوان در بخش دریایی تصریح کرد: امکان احداث بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در پژوهشکده اکولوژی دریای خزر وجود دارد.

شفقت ادامه داد: امروز نگاه خود اتکائی محقق باعث موفقیت او می شود و وابستگی واحدهای تحقیقاتی به دولت به این واحدها لطمه خواهد زد.

وی خاطر نشان کرد:مانع توسعه علمی در پژوهشکده نیستیم و به دنبال تولید ماهی بیشتر در دریا ،جذب گردشگر در ساحل و ایجاد محیط امن و آرام و نیز حفظ محیط ریست از طریق مردم در سواحل هستیم.

استاندار مازندران یادآور شد: مسئولان باید با انجام طرح های تحقیقاتی دنبال ایجاد توسعه در ساحل و توسعه طرح های تحقیقاتی خود باشند تا هر روز شاهد رشد روز افزون در عرصه تحقیقاتی و اکولوژی در دریای خزر باشیم.

یادآور می شود، استاندار مازندران به همراه مدیران دستگاههای مرتبط پس از بازدید از مرکز اکولوژی دریای خزر قرار است از نیروگاه شهید سلیمی نکاء بازدید کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمال نیوز 8 تير 1388
دمت گرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.